Marketing pełen jest ciekawych rzeczy i z każdym kolejnym dniem specjaliści od wizerunku znajdują coraz to nowsze sposoby na fajną reklamę. Jeśli pamiętacie kultowe filmy kręcone w USA, to zapewne kojarzycie balony reklamowe, w których aktorzy nosili zakupy z domu do domu. Czy wiecie Państwo o tym, że papier jest najtańszym produktem na świecie gdzie można umieścić reklamę? Czy wiecie o tym, że ta forma reklamy może być bardzo skuteczna? Jeśli nie, to poznajcie balony reklamowe, które od wielu lat robią istną furorę na rynku marketingu. W ciągu ostatnich kilku lat moda na balony z papieru wzrosła. Nie ma co się temu dziwić, wszak jest ona bardzo ekologiczna oraz oczywiście lekka. Wszyscy przedstawiciele gwardii „zielonych”, czyli osoby kochająca narzucać coraz to nowsze standardy ekologiczne zarobili na ustawie o zamianie plastiku w papier bardzo fajne pieniądze. Zarobiły też na tym firmy marketingowe, bowiem na balonie można umieścić logo oraz hasło reklamowe, a to przynosi nie tylko zyski, ale też klientów. Reklama jest dźwignią handlu i im jest prostsza, tym bardziej skuteczna. Wiedzą o tym specjaliści od PR oraz wszystkie te osoby, które mimo faktu iż zainwestowały w promocję bardzo mało pieniędzy, to jednak zyskały bardzo wielu klientów. Na co zwrócić uwagę przy zamawianiu? Z całą pewnością, jeśli po raz pierwszy będziesz zamawiał balony z nadrukiem, to zwróć szczególną uwagę na rozdzielczość zdjęcia z graffiti. W związku z tym, że możliwy jest dobór różnych rozmiarów toreb, warto jest pamiętać, że logotyp powinien wyglądać ciekawie i klarownie zarówno na małej torebce jak i na tej większej. Warto jest tutaj więc zwrócić się z prośbą do producenta. Przedstawić sytuację, że jesteś nowicjuszem w tej dziedzinie i chciałbyś uzyskać jakąś poradę odnośnie dobrania logotypu do wielkości balony. Niewątpliwie producent udzieli takiej pomocy, ponieważ dysponuje dużym doświadczeniem i wiedzą z zakresu poligrafii. Ponadto dobrze jest zapytać odnośnie wytrzymałości toreb. Istnieje wiele ich rodzaju, a wytrzymałość zależy od rodzaju papieru oraz sposobu produkcji. Jeśli więc w swoim sklepie oferujesz towary różnej wagi, a Twoi klienci lubią robić duże zakupy, to postaw na balony bardziej wytrzymałe. Niewątpliwie cena będzie gram wyższa, ale na pewno klienci będą bardziej zadowoleni, a co za tym idzie reklama umieszczona na balonie będzie dłużej spełniać swoją funkcję. Uchwyt prosty czy skręcany? Producenci oferują nam ogromny wybór, nie tylko jeśli chodzi o kolorystykę czy gramaturę torebek papierowych, ale także w przypadku uchwytów. W stanach popularne stają się balonyz nadrukiem bez uchwytów, my jednak wolimy te z uszami. Jeszcze nie jesteśmy aż tak przyzwyczajeni do tego sposobu dźwigania, który jakby nie patrzył jest prawidłowy dla naszego zdrowia. Polacy wolą nosić trzymając za uchwyt. Tutaj więc producenci oferują proste oraz skręcane uszy. Wbrew pozorom nie jest to tylko efekt wizualny, ale także ma swoje znaczenie w wytrzymałości. Otóż uchwyty skręcane są znacznie bardziej wytrzymałe na ciężar niżeli te proste. Jeśli więc zagwarantować swoim klientom odpowiednią wytrzymałość, postaw na balony ze skręcanym uchwytem. Podsumowując wszelkie balony papierowe producent wyrabia zachowując odpowiednie normy i przepisy. Niewątpliwie są to ekologiczne worki do przenoszenia zakupionych towarów, które zyskują dzisiaj coraz większą popularność. Ponadto są wspaniałą formą reklamy, która jest znacznie bardziej estetyczna, gdy jest wykonana na papierze, zyskuje pełnię barw i jest łatwiej zauważalna przez potencjalnych klientów. Warto jest więc inwestować w tego rodzaju siatki, ponieważ są one wspaniałym wyborem zarówno dla przedsiębiorcy, który dzięki nim skutecznie zareklamuje swoją działalność, ale także dla zwykłych konsumentów, którzy mogą bezpiecznie przetransportować swoje zakupy. Ponadto klienci doceniają je za brak przejrzystości, czyli krótko mówiąc w papierowej balony nie widać co niesiesz, a co za tym idzie wścibskie sąsiadki nie wiedzą jakie zakupy zrobiłeś. Mistrzowie marketingu są zdania, że proste formy przekazu bywają znakomite, ale podstęp jest jeszcze lepszy. To pewnie dlatego większość toreb papierowych posiada narysowaną draskę do podpalania. Papier jest świetnym materiałem do palenia w piecu lub kominku, ale po co rysować na nim draskę? Pewnie dlatego, żeby reklama była jeszcze bardziej widoczna. To się nazywa chwyt marketingowy, który działa już od wielu lat i działał będzie nadal Bardzo istotny jest fakt, że statystycznie rzecz biorąc balony z nadrukiem są dużo bardziej skuteczne od reklamy w telewizji, a do tego niezwykle tanie. Jeśli koszt jednego spotu telewizyjnego kosztuje około 50 tysięcy złotych i ogląda go średnio milion Polaków, to zakup 10 000 toreb reklamowych da nam gwarancję, że reklama zostanie zauważona przez przynajmniej 100 – 200 tysięcy osób. Telewizja jest ogólnokrajowa, zaś punkty gdzie można dostać balony reklamowe tylko regionalna. To jest właśnie moc reklamy. Niestety, ale do niedawna Polska była krajem bardzo zamkniętym na nowości ze Stanów Zjednoczonych. Przypomnijcie sobie oglądane do niedawna filmy amerykańskie i odpowiedzcie sobie na pytanie, czy widzieliście kiedykolwiek w Polsce takie balony z nadrukiem jak na filmach w USA? Zapewne takich torebek nie widzieliście, dlatego podwójnie cieszy nas fakt, że ktoś w końcu postanowił zainteresować się tym tematem i wprowadzić do Polski ten bardzo praktyczny produkt. Nie ma sensu nosić reklamówek z plastiku, które rozkładają się średnio … kilkaset lat. balon z lateksu jest bardzo ekologiczna, można nią rozpalać w piecu a dodatkowo kosztuje bardzo mało pieniędzy. Istotny jest fakt, że coraz więcej firm zaczyna się zajmować produkowaniem takich materiałów reklamowych. To musi świadczyć o skuteczności oraz zapotrzebowania rynku. Każdy balony reklamowe producent wie, że reklama w prostej postaci daje najlepsze efekty. Różnego rodzaju ulotki, billboardy lub tablice informacyjne mogą przynieść naprawdę sporo klientów. Pewnie większość z Waszych znajomych, którzy zdecydowali się otworzyć działalność gospodarczą jest zdania, że muszą kupić ulotki i je rozdać. Wiadomo, że same ulotki nie są tak skuteczne jak balony z papieru, ale to wszystko ma związek ze statystykami. Przyjrzymy się, jak balony reklamowe z nadrukiem robią furorę w stolicy. To właśnie tam w większości sklepów możecie dostać za darmo papierowe balony. Statystycznie rzecz biorąc każdy mieszkaniec stolicy przynajmniej raz dziennie ma kontakt z taką formą reklamy. Na 100 toreb blisko 90 jest zauważanych przez ludzi obcych, którzy przyglądają się logu oraz hasłom marketingowym. Wniosek? Ta reklama działa i to bardzo dobrze. Kilka zdań podsumowania. Reklama jest dźwignią handlu. Nie ma co do tego żadnych wątpliwości. Wiadomym jest fakt, że reklama powinna być bardzo skuteczna. Tylko w ten sposób znajdziemy dla siebie klientów oraz koniec końców uda nam się sprzedać jakiś produkt. Pewnie Państwo myślicie, że skuteczna reklama jest bardzo droga, choć w rzeczywistości tak nie jest. Wystarczy wydać zaledwie kilkaset złotych aby otrzymać coś ciekawego, skutecznego i wiarygodnego. Z doświadczenia wiemy, że wszelkiego rodzaju kampanie mailingowe, lub nawet kupowanie bannerów na aukcjach internetowych nie będzie tak skuteczne, jak proste balony z lateksu. Jeśli nam nie wierzycie, to poczytajcie opinie na temat tej reklamy w sieci. Znajdziecie same pozytywne informacje. Warte uwagi jest również to, że młodzi przedsiębiorcy będą mieli lepszy start dzięki reklamie na torebkach. Wiele firm oferuje im bowiem zniżki. Zainteresowanych zachęcamy do przeglądania naszego serwisu. Większość ludzi twierdzi, że ciekawość to pierwszy stopień do piekła, zaś my uważamy, iż to pierwszy i najważniejszy krok ku zdobyciu klienta. balony z nadrukiem to znakomita rzecz a także silna reklama. Jeśli spot telewizyjny ogląda średnio jeden milion widzów, to reklamówkę z reklamą około 100 osób. Oczywiście jeśli mieszkacie w sporym mieście. Osobiście uważamy, że prosta reklama jest najbardziej skuteczna. Różnego rodzaju ulotki, billboardy lub tablice informacyjne mogą przynieść naprawdę sporo klientów. Pewnie większość z Waszych znajomych, którzy zdecydowali się otworzyć działalność gospodarczą jest zdania, że muszą kupić ulotki i je rozdać. Wiadomo, że same ulotki nie są tak skuteczne jak balony z nadrukiem. ale to wszystko ma związek ze statystykami. Skoro od wielu lat ulotki naprawdę fajnie działają, to jaki jest sens rezygnowania z tej formy reklamy? Tak samo będzie kiedyś z balony papierowymi. Może się wydawać, że taka reklama jest bardzo prosta, a wręcz banalna. Tak się tylko wydaje. Z doświadczenia wiemy, że to co jest z pozoru proste w rzeczywistości będzie bardzo skuteczne. Samo hasło reklamowe ma bardzo wielkie znaczenie w procesie sprzedawania reklamy. Pewnie większość z Was kojarzy słynne hasło „siedzę na koniu” marki Old Spice. Ta firma sprzedaje mnóstwo produktów tylko dzięki temu, że wymyśliła bardzo chwytliwe hasło reklamowe. Z doświadczenia wiemy, że nie trzeba inwestować w reklamy telewizyjne setek tysięcy złotych dziennie, skoro można kupić 100 000 torebek z reklamą, zanieść je do sklepu lub hipermarketu i cieszyć się wspaniałą reklamą za grosze. Jak myślicie? Ile ze 100 000 torebek reklamowych zostanie zauważonych przez przypadkowych ludzi? My wiemy, że ponad połowa. balony z nadrukiem są dostępne w sprzedaży zarówno w sklepach stacjonarnych, jak również online. Jeśli wpiszecie do przeglądarki hasło „balony reklamowe producent”, to otrzymacie bardzo wiele wyników sklepów, a tak rozpisane cenniki oraz rodzaje toreb. Do wyboru, do koloru. Jeśli dopiero zaczynacie swoją przygodę w biznesie, to potrzebujecie skutecznej reklamy a możecie sobie taką zapewnić poprzez drukowanie haseł reklamowych na balony papierowych. Jest to bardzo opłacalne i tanie. Statystycznie rzecz biorąc, wydrukowanie 10 milionów takich torebek reklamowych będzie kosztowało tyle, ile kilkudniowy spot reklamowy w telewizji. 10 milionów to bardzo dużo i może Wam zagwarantować masę klientów. balony reklamowe z nadrukiem zyskują coraz większą popularność i to dobry znak. Nie ma sensu inwestować kasy w billboardy, jakieś wysyłki mailingowe lub nawet pozycjonowanie. Nawet duże firmy wolą odejść od standardów i kupić kilkadziesiąt tysięcy toreb papierowych, zanieść je do sklepu i dawać ludziom, bo to przynosi wspaniałe efekty. Większość ludzi twierdzi, że ciekawość to pierwszy stopień do piekła, zaś my uważamy, iż to pierwszy i najważniejszy krok ku zdobyciu klienta. balony z nadrukiem to znakomita rzecz a także silna reklama. Jeśli spot telewizyjny ogląda średnio jeden milion widzów, to reklamówkę z reklamą około 100 osób. Oczywiście jeśli mieszkacie w sporym mieście. Osobiście uważamy, że prosta reklama jest najbardziej skuteczna. Różnego rodzaju ulotki, billboardy lub tablice informacyjne mogą przynieść naprawdę sporo klientów. Pewnie większość z Waszych znajomych, którzy zdecydowali się otworzyć działalność gospodarczą jest zdania, że muszą kupić ulotki i je rozdać. Wiadomo, że same ulotki nie są tak skuteczne jak balony papierowe, ale to wszystko ma związek ze statystykami. Skoro od wielu lat ulotki naprawdę fajnie działają, to jaki jest sens rezygnowania z tej formy reklamy? Tak samo będzie kiedyś z balony papierowymi. Może się wydawać, że taka reklama jest bardzo prosta, a wręcz banalna. Tak się tylko wydaje. Z doświadczenia wiemy, że to co jest z pozoru proste w rzeczywistości będzie bardzo skuteczne. Samo hasło reklamowe ma bardzo wielkie znaczenie w procesie sprzedawania reklamy. Pewnie większość z Was kojarzy słynne hasło „siedzę na koniu” marki Old Spice. Ta firma sprzedaje mnóstwo produktów tylko dzięki temu, że wymyśliła bardzo chwytliwe hasło reklamowe. Z doświadczenia wiemy, że nie trzeba inwestować w reklamy telewizyjne setek tysięcy złotych dziennie, skoro można kupić 100 000 torebek z reklamą, zanieść je do sklepu lub hipermarketu i cieszyć się wspaniałą reklamą za grosze. Jak myślicie? Ile ze 100 000 torebek reklamowych zostanie zauważonych przez przypadkowych ludzi? My wiemy, że ponad połowa. balony z nadrukiem są dostępne w sprzedaży zarówno w sklepach stacjonarnych, jak również online. Jeśli wpiszecie do przeglądarki hasło „balony reklamowe producent„, to otrzymacie bardzo wiele wyników sklepów, a tak rozpisane cenniki oraz rodzaje toreb. Do wyboru, do koloru. Jeśli dopiero zaczynacie swoją przygodę w biznesie, to potrzebujecie skutecznej reklamy a możecie sobie taką zapewnić poprzez drukowanie haseł reklamowych na balony reklamowe. Jest to bardzo opłacalne i tanie. Statystycznie rzecz biorąc, wydrukowanie 10 milionów takich torebek reklamowych będzie kosztowało tyle, ile kilkudniowy spot reklamowy w telewizji. 10 milionów to bardzo dużo i może Wam zagwarantować masę klientów. balony reklamowe z nadrukiem zyskują coraz większą popularność i to dobry znak. Nie ma sensu inwestować kasy w billboardy, jakieś wysyłki mailingowe lub nawet pozycjonowanie. Nawet duże firmy wolą odejść od standardów i kupić kilkadziesiąt tysięcy toreb papierowych, zanieść je do sklepu i dawać ludziom, bo to przynosi wspaniałe efekty.