Szczerze mówiąc, trudno dziś sobie wyobrazić jakąkolwiek działalność gospodarczą, w której nie występowałyby słodycze reklamowe. Czy to w postaci indywidualnie wykonanych czekoladek, czy cukierków reklamowych kupowanych na paczki. Słodkości mają osładzać nam życie. Nam i naszym klientom. Nie mamy więc obaw przed tym, aby kupować je w dużych ilościach i wystawiać klientom do częstowania się. Wiemy, że dzięki temu tworzy się swoista nić porozumienia pomiędzy nimi, a nami i zwiększają się szanse na dalszą, udaną współpracę. W jakich firmach pojawiają się czekoladki reklamowe w największych ilościach? Wbrew pozorom nie muszą to być firmy o wysokich budżetach. Można nawet powiedzieć, że jest zupełnie inaczej. Spora liczba firm decyduje się bowiem na czekoladki reklamowe, bo nie mają pieniędzy na inne i droższe formy kampanii. Na przykład w telewizji czy radio. W przeciwieństwie do nich, słodycze reklamowe kosztują tylko ułamek tej ceny. Ułamek, czyli dokładnie tyle, że każdy sobie może na to pozwolić. Nie trzeba się martwić wtedy o to, że kosztowna kampania reklamowa sprawi, że firmie zabraknie pieniędzy na dalszą działalność. Zamiast tego czekoladki reklamowe podarowane klientom, skuteczniej zapisują się w ich pamięci. Sprawiają, że wracamy myślami do chwil, kiedy je otrzymaliśmy. Łączy się to z zakupem produktu lub usługi. Firma, która takie czekoladki zamówiła, jawi się wówczas jako organizator czego przyjemnego. Czegoś, na co czekaliśmy długi czas. Jakie czekoladki reklamowe najchętniej próbują klienci? Nie białe. Nie gorzkie. W kręgu największego zainteresowania w dalszym ciągu pozostaje bowiem czekolada mleczna. Tylko ona jest w stanie spełnić tak wielką rolę reklamową, której nie mogą podołać inne formy promocji. Dodatkowo, dzięki czekoladkom reklamowym można przyciągnąć nowych klientów, wykorzystując ich miłość do dzieci. Czy zastanawialiście się bowiem, dlaczego słodycze reklamowe tak często pojawiają się w miejscach, do których przychodzimy z dziećmi? Przychodnie lekarskie, gabinety stomatologiczne, sklepy z ubrankami czy nawet fryzjer dziecięcy. Wszędzie tam nasze pociechy mogą liczyć na coś słodkiego, czego celem jest zatarcie możliwie nieprzyjemnego wrażenia z takiej wizyty. Mądrzy przedsiębiorcy wiedzą bowiem jak wykorzystywać czekoladki reklamowe, aby mogło się to spotkać z zaufaniem rodziców i sympatią dzieci. One, zachęcone wcześniej otrzymanym słodyczami, znacznie chętniej wracają tu ponownie, oczywiście w towarzystwie rodziców, którzy są naszym źródłem zarobku.