W coraz większej liczbie firm można zobaczyć, jak na ladach w recepcjach pojawiają się małe kosze, wypełnione małymi cukierkami reklamowymi. Dlaczego firmy decydują się na taki krok? Czy cukierki reklamowe mogą poprawić wygląd firmy w oczach klienta? Dlaczego te słodycze reklamowe są małe? Czy firmy skąpią pieniędzy, aby zakupić nieco większe i cięższe cukierki reklamowe, jak na przykład krówki? W rzeczywistości łatwo można wyjaśnić popularność tego rodzaju słodyczy. Cieszą się one ciągle rosnącą popularnością między innymi dlatego, że tak wielka liczba klientów wprost zakochała się w ich niepowtarzalnym smaku. Spójrzmy prawdzie w oczy: zakupy impulsowe są znakomitym sposobem na zwiększenie sprzedaży w każdym biznesie. Istnieje wiele sposobów na to, aby wzmocnić w klientach potrzebę kupienia danego przedmiotu lub usługi. Mogą to być promocje, rabaty, degustacje i w końcu małe cukierki reklamowe na ladzie w recepcji. Kuszą one swoim smakiem i ładnym opakowaniem, zapraszając do bezpłatnej degustacji. Ponadto, słodycze reklamowe są doskonałym sposobem, aby uśpić czujność klientów. Kiedy ci koncentrują się nad wieloma ciekawymi smakami cukierków, ich umysł pracuje w sposób nieco mniej analityczny. Dzięki temu dochodzi do sytuacji, że niektóre pomyłki i błędy nie są wychwytywane. Jest to szczególnie przydatne wtedy, kiedy zamierzamy sprzedać produkt nie tak wysokiej jakości, jakiej oczekiwałby klient. Wówczas cukierki reklamowe mogą sprawić, że spojrzy on na dany towar znacznie łaskawszym wzrokiem i zdecyduje, że jednak warto wydać na niego pieniądze. Jak więc udowodniliśmy, cukierki reklamowe są idealne do zakupów impulsowych. Ale nie tylko. Wiele z takich słodkich pojemników można zobaczyć ustawionych jeden obok drugiego w miejscach, w których w ogóle byśmy się ich nie spodziewali. Niektóre z takich miejsc to kasy biletowe na dworcach i lotniskach. Mają one już wyłącznie typowy charakter i nie służą przekonywaniu do zakupów. W końcu jeśli ktoś chce gdzieś pojechać, to taka potrzeba jest znacznie większa, niż moc sprawcza cukierka. Jednak takie słodycze reklamowe działają korzystnie na wizerunek firmy, ocieplając go w oczach podróżnych. Wszelkie ewentualne spóźnienia i niedogodności podczas podróży mogą być wtedy przyjmowane znacznie łaskawszym okiem. Ile kosztują cukierki reklamowe? Cena jest ściśle zależna od tego, jaki rodzaj słodyczy zamierzamy wybierać. Zawsze najdroższe będą słodycze reklamowe z czekolady. Wynika to z jej wysokich cen w obrocie hurtowym, a także wysokich kosztów produkcji.
2019-02-25
Brak komentarzy
QS9F8D9BDzLt5rSLwLA4kK68iu4R8I